Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: oproep: stuur Reiki naar een betere wereld op Goede Vrijdag  (gelezen 2427 keer)

Titia

• Algemene moderator
  • Geslacht: Vrouw
  • Actief Master
oproep: stuur Reiki naar een betere wereld op Goede Vrijdag
« Gepost op: 2 april 2009, 20:38:16 »

Deze oproep kreeg ik van Maureen per email toegezonden en ik heb haar voorgesteld dit te plaatsen op de reikistromingen-fora. Dus bij deze:

Vrijdag 10 april 2009
Stuur Reiki naar een betere wereld....

Beste Reiki-maatjes,
Om ons heen gebeuren de vreselijkste dingen; we lezen en zien het dagelijks in de media en het treft ons allemaal. De oorlogen gaan maar door, de economie stort wereldwijd in.....

En het gaat allemaal zo ontzettend snel...wat kunnen wij DOEN?
Laten we met z'n allen op Goede Vrijdag Reiki sturen naar een betere wereld.
Dat al onze universele reiki-energie, die massaal door ons de wereld ingestuurd wordt, een positief effect mag hebben.

Doen jullie mee?
Maureen Nikkessen

Stuur dit bericht naar zoveel mogelijk Reiki-maatjes en het liefst zo snel mogelijk, zodat er op Goede Vrijdag 10 april de hele dag Reiki-energie de wereld overgaat. Het tijdstip bepaal je zelf, ook hoe vaak je wilt sturen.
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan

Viviane C

• Actief Master
Re: oproep: stuur Reiki naar een betere wereld op Goede Vrijdag
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2009, 23:50:51 »

Het gaat inderdaad allemaal ontzettend snel, schrikwekkend snel!
dus ik doe mee!!!

Liefs,
Viviane

Kai Gong

• Lid
  • Falun Dafa Hao!
    • http://www.falundafa.org/Dutch/
« Reactie #2 Gepost op: 3 april 2009, 08:22:41 »

Interessant dit. De bedoeling achter het project lijkt mij niet gericht op eigenbelang en daarbij zuiver.
Mag ik vragen hoe jullie reiki sturen? Is het gezamelijk? Vind het sturen van reiki voor goede doeleinden vaak plaats?
Alvast van harte dank voor de antwoorden.

:bye: Karin
Falun Dafa: Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam & geest.
Gebaseerd op de principes: Waarheid, Mededogen, Verdraagzaamheid

Kenny

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2009, 09:14:24 »

(off-topic: is dit niet ongevraagd Reiki sturen? By the way, ik heb daar geen probleem mee he  :p)

Titia

• Algemene moderator
  • Actief Master
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2009, 09:56:29 »

kenny:
Citaat
off-topic: is dit niet ongevraagd Reiki sturen? By the way, ik heb daar geen probleem mee he
Dit lijkt mij niet ongevraagd reiki sturen, het gaat om onszelf, de situatie in het algemeen waarin wij meespelen op het grote speelbord van de aarde  :yes:

Karin:
Citaat
Mag ik vragen hoe jullie reiki sturen? Is het gezamelijk? Vind het sturen van reiki voor goede doeleinden vaak plaats?
Alvast van harte dank voor de antwoorden.
Ik heb wel eerder meegemaakt met een grote groep reiki te sturen of b.v. een wereldmeditatie. Of het vaak gebeurt? Geen idee....misschien op fora maar daar zit ik nog niet zo lang bij.
Als mensen gezamenlijk reiki willen sturen, is natuurlijk goed af te spreken hier, maar ze schrijft dat niet in de oproep.

liefs  :zon1:
Titia

Geert B

• Lid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 3 april 2009, 12:15:17 »

Ik doe mee ! :)

Btw Kenny, ongevraagd Reiki sturen naar een "situatie" mag altijd he :) Zolang je het maar niet ongevraagd naar specifieke personen stuurt ofzo..

Ondergetekende gaat in ieder geval Reiki sturen voor méér verdraagzaamheid, en voor méér respect en steun voor Moeder Aarde !

Geert.
“Be master of mind rather than mastered by mind”

Kai Gong

• Lid
  • Falun Dafa Hao!
    • http://www.falundafa.org/Dutch/
« Reactie #6 Gepost op: 3 april 2009, 12:29:35 »

Dank je wel Titia voor het antwoord.
Interessant om te weten dat ook jullie gedachten sturen met de hoop voor een betere wereld. :gd: Heel veel succes met het sturen van reiki!
Karin  :bye:
Falun Dafa: Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam & geest.
Gebaseerd op de principes: Waarheid, Mededogen, Verdraagzaamheid

Ingrid C

• Actief Master
    • Reiki en andere alternatieve methoden
« Reactie #7 Gepost op: 3 april 2009, 14:15:44 »

Mooi initiatief.

Citaat
Ik heb wel eerder meegemaakt met een grote groep reiki te sturen of b.v. een wereldmeditatie. Of het vaak gebeurt? Geen idee....misschien op fora maar daar zit ik nog niet zo lang bij.
Voor wie interesse heeft:
Elke woensdagavond om 20 uur wordt er een 'wereldmeditatie' gehouden en heling gestuurd naar de aarde, haar bewoners, jezelf, situaties, etc...
Kathleen Milner van Tera-Mai heeft dit project vorig jaar gelanceerd. Inmiddels doen er al x-tallen mensen mee over de ganse wereld, mensen van verschillende stromingen, culturen, religies, etc...
Je hoeft dus geen Tera-Mai Reiki e.a. gevolgd te hebben om mee te doen. Het is opgestart dóór Kathleen, maar niet vŕn Kathleen.
Stem je af op deze 'groepsmeditatie' en ervaar. Inmiddels is de energe al heel sterk geworden.
Schikt 20 uur je niet: geen erg, mediteer dan op een ander tijdstip en stem je af op deze groepsmeditatie. Het werkt.

Liefs,
Ingrid.
Om Swastiastu

Titia

• Algemene moderator
  • Actief Master
« Reactie #8 Gepost op: 5 april 2009, 13:08:58 »

Eigenlijk wil ik nog iets persoonlijks hier aan toevoegen...zat er een beetje over te mijmeren....
Ik heb dit geplaatst uit naam van iemand. En met respect voor ieder die graag op déze manier een steentje bijdraagt.

Zelf denk ik dat het helemaal niet zo slecht gaat op de wereld. Het is belangrijk om te kijken naar binnen, innerlijke rust, vrij van angst, stilte...die dingen. En door verder eigenlijk niets te doen. Ik twijfelde een beetje of ik wel energie zal sturen en weet ook niet of ik het dan daadwerkelijk ga doen...

Maar ik denk ook: naar wie stuur ik eigenlijk als ik naar het grote speelbord stuur waarop ikzelf meespeel....goede reden om wél mee te doen?  :D

Polleken

• Actief Master
  • Geslacht: Man
  • FREE TIBET Om Ah Hum Vajra Guru Padme Siddhi Hum
« Reactie #9 Gepost op: 5 april 2009, 15:01:30 »

Hoi,

Mooi initiatief alvast.

Hoewel dit eigenlijk een dagelijks bezigheid zou moeten/kunnen zijn, en niet specifiek op eender welke datum.

Maar goed, het is een goede start.  ;)

Gassho,

pol.
De pessimisten zoeken achter iedere mogelijkheid een moeilijkheid
De optimisten achter iedere moeilijkheid een mogelijkheid.

Metatron

• Lid
« Reactie #10 Gepost op: 8 april 2009, 10:25:42 »

Ik sluit me aan bij Titia, eigenlijk gaat het niet zo heel erg slecht met de wereld, het is hoe je het bekijkt he. Wanneer je kranten leest en nieuws bekijkt gaat het idd heel slecht met de wereld. Daarentegen kan je toch ook positieve ontwikkelingen zien.
 Het is al waar je je energie naartoe stuurt he. En Polleken heeft ook gelijk, waarom maar een keer met zijn allen in plaats van dat iedereen er een gewoonte van maakt om het dagelijks te doen?

Heb me een tijd geleden "lid" gemaakt van een groep mediteerders opgestart door David Lynch, die er een zaak van maken om te mediteren om vrede op de planeet te bewerkstelligen. Als er iemand geďntersseerd mocht zijn, wil hier best een link op plaatsen  :yes:

Veel liefs,
Tamara
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.07 seconden met 25 queries.