Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Migraine en reiki  (gelezen 21842 keer)

Myriam

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Migraine en reiki
« Reactie #15 Gepost op: 23 juni 2009, 14:43:46 »

Lijkt mij meer en meer dat ik ook eens zo'n afspraak moet maken ... (al heb ik gelukkig geen migraine, maar wel vitaminen- en mineralentekorten)
Waar vind ik een kinesist met een bioresonantie-machine?

Liefs,  :hart:

Myriam
In de steen slaapt het bewustzijn, in de plant droomt het, in het dier begint het te ontwaken en in de mens wordt het tot leven gewekt. (spreuk van een oude zen-meester)

Ske

• Lid
« Reactie #16 Gepost op: 23 juni 2009, 17:46:03 »

Hey Myriam,

Je kan inlichtingen vragen bij www.zonnevlecht.nl én een adres in je buurt vragen.

Zo heb ik het ook gedaan voor mijn broer.  ;)

Ik ben sinds maart bezig en ik voel me ook sterker! Het was broodnodig en nu ik naar mijn vader ga, ga ik beter in mijn kracht kunnen blijven.  Wat belangrijk is, hé! :)

Groetjes nog!!!

Ske
Moed spreekt niet altijd met een harde brulstem. Soms is moed dat zacht stemmetje dat op het eind van de dag zegt: "Ik probeer het morgen nog eens." (Mary Anne Radmacher) 
***Al doende kom je tot evenwicht***

Myriam

• Lid
« Reactie #17 Gepost op: 23 juni 2009, 19:17:05 »

Bedankt Ske, gaan ze in Nederland ook adressen in Antwerpen kennen?

Myriam
In de steen slaapt het bewustzijn, in de plant droomt het, in het dier begint het te ontwaken en in de mens wordt het tot leven gewekt. (spreuk van een oude zen-meester)

Ske

• Lid
« Reactie #18 Gepost op: 23 juni 2009, 19:34:24 »

Hey Myriam!!!

Ze hebben ook adressen in België:

Voor mijn broer, die in Berchem/Antwerpen woont hadden ze me dit antwoord gegeven

Geachte meneer, mevrouw,

Hierbij geef ik u het adres van een therapeut bij u in de buurt.

Achnaton Energy Center

Eugenio Pacellilaan 9

2650 Edegem

Tel: 0497-444895 of 03-8280753

Met vriendelijke groet,

De Zonnevlecht

Oliver

Ik weet natuurlijk niet hoe die daar werken.  Mijn broer heeft nog geen contact genomen met die mensen, maar als jij wel geïnteresseerd bent, wil je me dan ook op de hoogte houden van hoe ze daar werken?

Groetjes nog!!!  :p

Ske
Moed spreekt niet altijd met een harde brulstem. Soms is moed dat zacht stemmetje dat op het eind van de dag zegt: "Ik probeer het morgen nog eens." (Mary Anne Radmacher) 
***Al doende kom je tot evenwicht***

Myriam

• Lid
« Reactie #19 Gepost op: 23 juni 2009, 19:58:31 »

Hey Ske, dat is bij mij in de buurt   :jeej: (ik woon in Wilrijk). Bedankt, dat scheelt weer opzoekwerk. Ik ga er gelijk een afspraak maken (en misschien gelijk ook een voor mijn moeder, die is zo op de sukkel ...

Myriam

Kenny

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 5 juli 2009, 22:46:51 »

Hoi,

Ik ben geen medicus dus ik geef met het volgende geen medisch advies. Wel het advies aan migraine-lijders om het er eventueel eens met de huisarts over te hebben.

Panadol Plus helpt voor een groot percentage migraine-patiënten, wist mijn huisarts mij te zeggen. Ik heb soms migraine, en als ik het voel opkomen en dit tijdig neem, blijf ik vaak van een aanval gespaard. Misschien schat je huisarts het ook als zinvol in voor jou?

Nogmaals, dit is geen medische aanbeveling en elke medische behandeling dient eerst ingeschat en voorgeschreven te worden door een bevoegd medicus.

Dat medicament helpt mij bij het bestrijden van het symptoom migraine, en met Reiki ga ik aan de slag om me de oorzaken ervan te helpen helen.

Warme groeten
Kenny

Titia

• Algemene moderator
  • Actief Master
« Reactie #21 Gepost op: 5 juli 2009, 22:55:20 »

Dat gebruiken mijn dochter en ik ook, als het niet anders kan.
In Nederland is het te koop onder de naam APC.

groetjes
Titia
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan

Viviane C

• Actief Master
« Reactie #22 Gepost op: 5 juli 2009, 23:28:38 »

Ik ben enkele maanden geleden op zoektocht gegaan naar bio identieke progestoron.
Ik ben toen op een nederlandse site terecht gekomen over migraine ze spraken daar over een duur medicijn maar heel effectief.
Ik heb de naam opgeschreven en ben naar de apotheek gereden.

Die vertelde me dat het hier in België niet verkrijgbaar was, op mijn vraag of hij het niet kon bestellen is hij verder beginnen zoeken.
Het bestaat hier bij ons onder de naam Imitrex.

Doch het is enkel op voorschrift verkrijgbaar. Dus ik naar de huisarts om een voorschrift te gaan halen, hij zei me dat hij dat moeilijk kon voorschrijven voor mijn dochter omdat het een pil was die je dagelijks moest nemen en dat, dat voor mensen was die wekelijks of om de paar dagen een migraineaanval kregen.
En aangezien het bij mijn dochter hormonaal is en 'slechts' een keer per maand of (als ze geluk heeft) om de twee maand voorkomt....
alsof dat niet erg is  :(

Dus zei ik dat het ook in neusspray te verkrijgen was (alsof hij dat niet wist) kreeg ik een voorschrift met twee neusspray's ik betaalde hiervoor € 20.00.
hij gaf me ook een voorschrift mee voor zes spary's mochten we baat hebben.

En baat hebben we zeker gehad voor de zes spray's betaalde ik € 46.00 maar ondertussen hebben we al vier keer een migraine aanval weten te voorkomen  :)

Imitrex is een kleine neusspray die je, als je migraine voelt opkomen in één neusgat doelgericht moet inspuiten. Je voelt je daarna een beetje suf maar de migraine komt niet door.

Het is hier natuurlijk ook zo wat bij de één werkt, werkt bij de ander misschien niet, maar het is het proberen waard.

Liefs,
Viviane

Geert B

• Lid
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 5 juli 2009, 23:32:57 »

Viviane, die Imitrex-neusspray is óók op voorschrift, neem ik aan ?
(kan ik 't ook eens aan mijn moeder vertellen; zij heeft ook geregeld migraine-aanvallen)

In ieder geval al bedankt !

:zon1:

--> Sorry, had jouw tekst een beetje verkeerd gelezen.. Alles is duidelijk nu ! Bedankt !  :zoen:
“Be master of mind rather than mastered by mind”

Titia

• Algemene moderator
  • Actief Master
« Reactie #24 Gepost op: 5 juli 2009, 23:46:16 »

Aha daar ga ik ook eens naar zoeken
Dank je Viviane  :yes:
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan

Veerle

• Lid
« Reactie #25 Gepost op: 5 juli 2009, 23:48:32 »

Hoi,

bio identieke progesteron kan je hier bestellen onder de naam Pro Meno van de firma Energetica Natura, een pot kost ongeveer 40 euro, ze vragen wel een voorschrift.

groetjes,
veerle

Viviane C

• Actief Master
« Reactie #26 Gepost op: 5 juli 2009, 23:58:31 »

Ja, de Imitrex is enkel verkrijgbaar op voorschrift.

Liefs,
Viviane
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.069 seconden met 23 queries.