Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Reiki ervaring gehad vanmiddag!  (gelezen 1003 keer)

energy-girl

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
    • www.energy-girl.hyves.nl
Reiki ervaring gehad vanmiddag!
« Gepost op: 25 juni 2011, 17:53:15 »

Ik had vandaag wat informatie en tips gelezen over Reiki, hoe je dit bij jezelf kunt toepassen.
En ik wilde gaan kijken tot hoever het me lukte..
Ik ging eerst in meditatie en vroeg aan mijn gidsen of ze mij hierbij wilde helpen.
Legde daarna mijn handen op de zonnevlecht chakra, en voelde gelijk al de energie om hoog gaan naar mijn hart en keerl chakra, bij mijn keel chakra bleef de energie hangen dus zei ik in mezelf: Ik wil dat deze blokade wordt verholpen. niet veel later liepen er tranen over me wangen, me hart ging sneller te keer, en beelden uit het verleden kwamen terug in mijn gedachtens. Het werdt me even te veel, en de energie keerde uit zich zelf terug naar de zonnevlecht chakra. ongeveer 5minuten later zei ik tegen me gidsen: ik ben er weer klaar voor, en de energie keerde terug naar me keel.
Ik voelde boosheid, verdriet, teleurstellig in mezelf maar niet veel later was dat allemaal weg!
Ik zag daarna nog 2 beelden in mijn ogen (had me ogen dicht, en lag op bed).
van een vrouw met blond haar, en een vrouw met bruin haar zij had een witte muts op. Ze waren allebij rond de 30jaar en lachtte heel vriendelijk naar me. Daarna had ik het gevoel dat het genoeg was geweest voor vandaag, dus bedankte ik hun voor het helpen en ging ik roken beneden.
Eenmaal 1 hijsje genomen van me peuk merkte ik de vieze smaak in me mond van het shaggie haha.
ik ging wat water drinken om te reinigen en nu merk ik dat er slijm los komt uit me keel.

Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.099 seconden met 24 queries.