Ik had laatst weer een blaasontsteking, maar mijn huisartsen waren naar de Rai, huisartsenstaking. Ik heb de huisartsenpost gebeld, en die schreven telefonisch een kuurtje voor, dezelfde als de allereerste keer, anderhalf jaar terug. En daar heb ik toen zo'n last van gehad, dat branderige gevoel met plassen, daar ben ik ruim een jaar mee aan het dokteren geweest zoals jullie weten. En toen was het weg en begon zo alles opnieuw. Inmiddels liep ik al weer een paar weken met pijn en jeuk, soms zo erg dat ik er niet van kon slapen.
Geinspireerd door het boek heb ik een paar dagen geleden mijn beschermengel gevraagd of hij me kon helpen met het vinden van de oorzaak van de zwakke plek daar, dat was me intussen natuurlijk wel duidelijk. Ik ben in slaap gevallen en ik ben de afgelopen nachten een paar keer wakker geworden met een levendige herinnering aan bepaalde situaties. Kleine dingetjes, maar wel waar ik me op dat moment of achteraf ontzettend om schaamde, omdat ik onbewust en onbedoeld iemand kwetste of iets verkeerd deed. Die had ik weggestopt omdat ik me zo rot voelde daarover. Nu kwamen die herinneringen weer boven en heb ik dat gevoel weer kunnen voelen, en alsnog in mijn gedachten mijn verontschuldigingen aangeboden waar nodig. En nu is het 3 dagen later en is de pijn weg.
Ik ben zo blij! Bijzonder!!
Dank je wel engeltje!