Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Engelen in mijn haar  (gelezen 13729 keer)

Esther

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Engelen in mijn haar
« Reactie #45 Gepost op: 10 november 2011, 09:19:55 »

Ik had laatst weer een blaasontsteking, maar mijn huisartsen waren naar de Rai, huisartsenstaking. Ik heb de huisartsenpost gebeld, en die schreven telefonisch een kuurtje voor, dezelfde als de allereerste keer, anderhalf jaar terug. En daar heb ik toen zo'n last van gehad, dat branderige gevoel met plassen, daar ben ik ruim een jaar mee aan het dokteren geweest zoals jullie weten. En toen was het weg en begon zo alles opnieuw. Inmiddels liep ik al weer een paar weken met pijn en jeuk, soms zo erg dat ik er niet van kon slapen.
Geinspireerd door het boek heb ik een paar dagen geleden mijn beschermengel gevraagd of hij me kon helpen met het vinden van de oorzaak van de zwakke plek daar, dat was me intussen natuurlijk wel duidelijk. Ik ben in slaap gevallen en ik ben de afgelopen nachten een paar keer wakker geworden met een levendige herinnering aan bepaalde situaties. Kleine dingetjes, maar wel waar ik me op dat moment of achteraf ontzettend om schaamde, omdat ik onbewust en onbedoeld iemand kwetste of iets verkeerd deed. Die had ik weggestopt omdat ik me zo rot voelde daarover. Nu kwamen die herinneringen weer boven en heb ik dat gevoel weer kunnen voelen, en alsnog in mijn gedachten mijn verontschuldigingen aangeboden waar nodig. En nu is het 3 dagen later en is de pijn weg. :yahoo: Ik ben zo blij! Bijzonder!!  :applaus: :hart: Dank je wel engeltje!  :inlove:
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Nyncke

• Actief Master
  • Pakken wat je pakken kan.
    • Werk in Uitvoering
« Reactie #46 Gepost op: 10 november 2011, 09:42:41 »

:hart:
Wow dat is prachtig zeg!!!!

Ik heb gisteren weer mijn beschermengelsessie gedaan....maar mijn band is nog niet zo sterk.
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Ik geloof in leven voor de dood

Esther

• Lid
« Reactie #47 Gepost op: 4 december 2011, 00:14:59 »

Inmiddels heb ik allebei de boeken gelezen, het tweede heb ik net uit.
Ik vond het erg mooi, enorm emotioneel in het begin, maar daarna komt het via weer een deel levensloop uit op een hoop informatie. Echt fascinerend en alarmerend soms, maar het geeft wel handvatten om verder te komen, dus ook wel weer hoopvol.
Mooi boek! Ik ben heel benieuwd naar meer, ik zal haar absoluut blijven volgen!!

(Oh, en ik spaar voor boeken via de bol.com-bonnen die ik krijg door enquetes in te vullen bij TNS-nipo, erg handig voor dit soort dingen! Ik weet niet of er in Belgie ook zoiets is. Je moet je wel door heel wat supermarktvergelijkingen heen stouwen, maar dat heb ik er wel voor over als ik weer een leuk boek kan bestellen.  :rolleyes:)
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 00:17:55 door Esther »
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Hetty

• Actief Master
  • Leef vanuit het hart
    • GAIANOVA
« Reactie #48 Gepost op: 20 december 2011, 13:01:53 »

Ik kan deel 2 ophalen bij de biep, ben benieuwd  :p
Leef vanuit het Hart !

Hetty

• Actief Master
  • Leef vanuit het hart
    • GAIANOVA
« Reactie #49 Gepost op: 17 januari 2012, 19:49:01 »

Tot op heden vindt ik het prachtig en heb meer met dit boek dan met deel 1  :p
Leef vanuit het Hart !

adomuis

• Lid
    • www.omael.nl
« Reactie #50 Gepost op: 18 januari 2012, 14:20:14 »

haha, ik net andersom.
Eerder met deel 1 dan deel 2.
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 23 queries.