Ik wilde graag van een objectief iemand (iemand zonder verwachtingen wat je moet voelen) horen wat je precies voelt en hoe,...
Hoi,
De ervaring is mogelijks bij elke persoon en bij elke sessie weer helemaal anders.
Soms slaapt iemand een aantal sessies, tot ie er structureel iets aan gedaan heeft en een gezonder levensritme heeft aangenomen bv. En dan komen er soms weer enkele sessies die heel veel oude emoties losmaken, vervolgens enkele sessies die het zien van kleuren met zich meebrengen, ... en ga zo maar door.
Vaak zijn het onze eigen verwachtingen die een probleem kunnen vormen. Het moet zo of het moet zo...
Ik heb soms sessies dat mijn handen praktisch in brand staan, en dan komt die persoon van de behandeltafel en dan zegt die: ik heb niets gevoeld. En andersom ook, in mijn gewaarwording gebeurde er dan niets, en als de sessie gedaan is, krijg ik te horen hoe de behandelde tijdens de sessie precies een hemelse ervaring heeft gehad. Tja, dat is Reiki. Je krijgt als behandelaar tijdens het laten doorstromen exact wat je nodig hebt, en de behandelde evenzeer. Maar wat we echt nodig hebben, kan wel eens helemaal afwijken van wat we dénken dat we nodig hebben.
Het is ook best wel spannend he, Reiki geven aan anderen. Maar je bent ingewijd, dus heb vertrouwen: je kan het. Gewoon je handen leggen met de intentie dat Reiki stroomt. Dat is alles.
Geniet ervan!
Warme groeten
Kenny