Alle in nederland uitgekomen reikiboeken, ziek zijn als symbool, de zin van ziekzijn, ziekzijn signalen van de ziel, creatief omgaan met ziekte en gezondheid, levensenergie, voorbij het lichaam, wat maakt de wereld ziek, boeken over homeopathie, sprituele genezers, Chemo? of kan ik zelf kiezen, kanker is geen ziekte, wat artsen je niet vertellen, het intentie-experiment, eindeloos bewust zijn, liefde harmonie en genezing, wonderbaarlijke patienten, raak me eens aan, helende krachten, haptonomie, werkboek essentiele olien, magic touch, gevoeligheid hoe ga je er mee om, het geheime leven van je cellen, handboek chakrapsychologie, handboek energetische geneeskunde, de meesters van het oosten, shiatsu, de geheime taal van eetstoornissen, psychische problemen natuurlijk behandelen, de boeddah, genezing door kosmische energie, mijn kind is anders, het chakra handboek, oosterse en westerse massage,meridiaanmassage, liever gewoon dood, leren leven met verliezen hoe doe je dat, afscheid nemen, in wijsheid sterven, troost vragen geven en ontvangen pfffffffffffffffffffffffff ik stop er mee en nog vele anderen.
Groetjes
Dick