Het is geweldig om dit boek te lezen.
Je hoeft er geen sjamaan voor te zijn om voor jezelf en anderen te zorgen en in dit boek legt hij een paar technieken uit waarmee je heel wat kunt doen.
Bijvoorbeeld een eenvoudige manier die iedereen kan toepassen om je chakra's te reinigen iedere dag. Fluitje van een cent en duurt halve minuut.
Verder staat er een heldere uitleg in over hoe mensen 'overgaan' en vaak nog aan de stof vast blijven zitten. Wij kunnen aan de hand van de technieken die hij daar beschrijft Allemaal, niemand uitgezonderd, door deze aanwijzingen te volgen, alle dierbaren die nét overleden zijn, helpen om hun energielichaam los te maken van het stoffelijk lichaam.
Het reinigen van de chakra's vertel ik al aan iedereen rondom mij wie het wil horen.....
Het deel om overledenen te helpen ga ik kopiëren en uitdelen aan de mensen die hier voor cursus komen.
Zo'n boek dus. Ik lees niet zo veel, want het is toch altijd andermans overtuiging en/of een ver van mijn bed-show maar dit vind ik toch wel de moeite waard. Ook voor jou Gebijn