Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: griep...  (gelezen 1008 keer)

zazoe

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
griep...
« Gepost op: 2 februari 2017, 19:41:29 »

Hoi allemaal,

ik ben geveld door de griep... ik heb reiki 1... ik zou zaterdag genezen willen zijn omdat ik een belangrijke afspraak heb... iemand tips om het sneller te laten gaan? ik geef mezelf reiki maar het voelt precies anders nu ik ziek ben... kan dat?

zazoe

lydia99

• Actief Master
    • Lydia en Reiki
Re: griep...
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2017, 09:14:02 »

Hallo Zazoe,  :zwaai:

Het kan zeker dat het nu anders voelt.

Reiki geeft iemand wat op dat moment nodig is. Dat betekent niet altijd datgene wat iemand wil. Dus jezelf Reiki geven "om sneller beter te worden" werkt niet altijd. Het is geen vervanging van een pilletje.
Misschien heeft je lichaam het echt nodig om nu te rusten ?

Ik wens je in ieder geval het allerbeste toe en hoop dat je erop vertrouwt dat alles loopt zoals het lopen moet.   :gassho2:

Reiki-groetjes van Lydia

Sabine

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 4 februari 2017, 12:38:52 »

Hoi,

Ik sluit mij een beetje aan... reiki sturen vanuit een 'ik wil' is zoiezo anders dan reiki sturen en 'ik ben'...
In het begin wou ik dat ook hoor, ik wou dat mensen iets voelden, ik wou dat ik de pijn kon wegnemen, ik wou van alles... toveren ;)

Maar ik mocht ervaren dat het zo niet werkt, hoe minder je 'wil' tussen de reiki zit, hoe beter.
Als ik dus zelf té emotioneel betrokken ben, vraag ik iemand anders om reiki te sturen, omdat ik dan ook teveel iets wil omdat ik van hen hou.
Uiteraard wil ik ook dat andere mensen geen pijn lijden, maar kan ik me leeg maken en vertrouwen op wat komt en is.

Hoe gaat het nu trouwens, zaterdag zijnde?  :)

Liefs,
sabin
"Moge alle levende wezens gelukkig zijn" Boeddha

Dick Zuiderduin

• Lid
    • Reikicentrum "Anahata"
« Reactie #3 Gepost op: 5 februari 2017, 19:31:01 »

Hallo zazoe
Ik geloof mijn ogen niet als ik lees wat ik lees.
Ik krijg het gevoel dat er iets niet klopt sorry en dit in de ruimste zin des woords.

Geef even een gebruiksaanwijzing zodat ik zaterdag genezen ben.
Dit geloof je toch zelf niet.
Ben met stomheid geslagen.
Alle grieppatiënten en dat zijn er momenteel heel veel die wekenlang hiermede worden geplaagd welkom ik kan je reiki geven en na 3 dagen ben je er van verlost.!!!

Wellicht dat je het echt goed bedoeld??? maar dan raad ik je aan je eens te verdiepen in de mogelijkheden en onmogelijkheden van Reiki.
Kortom hier kan ik niets mee.
Ik kan hier niet serieus op ingaan.
Groet
Dick

« Laatst bewerkt op: 5 februari 2017, 20:00:50 door Dick Zuiderduin »
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.092 seconden met 21 queries.