Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: reiki mester  (gelezen 754 keer)

De Krekel

• Actief Master
  • Geslacht: Man
  • reiki healing deeksha buwustworden tachyon healing
    • De Krekel
reiki mester
« Gepost op: 11 mei 2018, 22:50:42 »

Hallo, mijn naam is Robert de Vries en dit is mijn persoonelijk ervaring met Stefaan zijn Reiki healing.
Ik was een maand geleden niet dezelfde persoon wie ik nu ben vandaag. Daarvoor was ik een suïcidaal wrak met vele zware blockades die me ervan weerhielden mijn eigen goed te manifesteren. Tot ik Stefaan tegenkwam die me twee keer per week hielp met zijn Reiki-sessies. Snel maar zeker veranderde mijn leven na het healen van mijn traumas nadat hij mijn blockades laagje per laagje los maakte.

Deze man kan je helpen blokkades los te laten die te maken hebben met je financiële situatie zoals hij deed met mij, je sociale leven verbeteren en zelfs je liefdesleven. Dankzij hem vloeien mijn dagen zo soepel met liefde als een rivier op weg naar een groote oceaan, in andere worden, mijn leven wordt steeds beter en beter. Niet alleen met de financiën, maar ook heeft Stefaan mij heeft geholpen mijn tweelingvlam te manifesteren. Mijn ultieme perfecte minnaar. fb de krekel
DE krekel

Frank

• Administrator
  • Geslacht: Man
    • Usui-Reiki-Ryōhō.nl
Re: reiki mester
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2018, 12:45:11 »

Hai Krekel,

Welkom op het forum!
Fijn dat je zo'n positieve ervaring daar hebt gehad.

Zou je jezelf willen voorstellen in het daarvoor bedoelde forumgedeelte?

Dit bericht lijkt meer op reclame voor Stefaan. Daar is niets mis mee, zolang het binnen de huisregels valt (korte samenvatting: reclame is niet erg, zolang je een actief lid bent en je je hebt voorgesteld). In maart heb ik je twee berichten (PM) gestuurd naar aanleiding van de 39 topics en berichten met adverterend karakter die je had geplaatst. Ik zou dit liever privé aan je sturen, maar op de twee PM's van maart heb je niet gereageerd, dus probeer ik het even zo. Ik hoop dat je het begrijpt.

*Gasshō*
Frank
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.079 seconden met 22 queries.