Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: In slaap vallen tijdens behandeling ?  (gelezen 4792 keer)

Rikkie

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: In slaap vallen tijdens behandeling ?
« Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2009, 21:36:10 »

Ik ben blij dat ik dit hier lees!
Toen ik net Reiki I gedaan had, stond ik te popelen om Sisse Reiki te geven. Ik wilde graag van een objectief iemand (iemand zonder verwachtingen wat je moet voelen) horen wat je precies voelt en hoe,...
ELKE keer viel hij in slaap na vijf minuten!!! Hoe hij ook zijn best deed, het lukte niet en weg was hij. Ik vond dat best frustrerend, omdat ik wel wilde weten wat hij gevoeld had en óf hij iets gevoeld had. Maar tot nu toe blijf ik op mijn honger zitten.
Nu kan ik hem vertellen dat hij niet de enige is  ;)
When Mother Nature strikes back, I'd rather be on her side.

Kenny

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 12 juli 2009, 01:02:07 »

Ik wilde graag van een objectief iemand (iemand zonder verwachtingen wat je moet voelen) horen wat je precies voelt en hoe,...

Hoi,

De ervaring is mogelijks bij elke persoon en bij elke sessie weer helemaal anders.

Soms slaapt iemand een aantal sessies, tot ie er structureel iets aan gedaan heeft en een gezonder levensritme heeft aangenomen bv. En dan komen er soms weer enkele sessies die heel veel oude emoties losmaken, vervolgens enkele sessies die het zien van kleuren met zich meebrengen, ... en ga zo maar door.

Vaak zijn het onze eigen verwachtingen die een probleem kunnen vormen. Het moet zo of het moet zo...

Ik heb soms sessies dat mijn handen praktisch in brand staan, en dan komt die persoon van de behandeltafel en dan zegt die: ik heb niets gevoeld. En andersom ook, in mijn gewaarwording gebeurde er dan niets, en als de sessie gedaan is, krijg ik te horen hoe de behandelde tijdens de sessie precies een hemelse ervaring heeft gehad. Tja, dat is Reiki. Je krijgt als behandelaar tijdens het laten doorstromen exact wat je nodig hebt, en de behandelde evenzeer. Maar wat we echt nodig hebben, kan wel eens helemaal afwijken van wat we dénken dat we nodig hebben.

Het is ook best wel spannend he, Reiki geven aan anderen. Maar je bent ingewijd, dus heb vertrouwen: je kan het. Gewoon je handen leggen met de intentie dat Reiki stroomt. Dat is alles.

Geniet ervan!

Warme groeten
Kenny
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2009, 01:11:29 door Kenny »

Frank

• Administrator
  • Geslacht: Man
    • Usui-Reiki-Ryōhō.nl
« Reactie #17 Gepost op: 12 juli 2009, 02:20:34 »

Ik kan me enkel aansluiten bij, ik geloof, al mijn voorgang(st)ers.

Ook al vecht ik er tegen, om toch zoveel mogelijk bewust de behandeling mee te mogen maken, tóch val ik (bijna) elke keer in slaap..

Laat het vechten los, laat gebeuren wat er gebeuren moet. Doe niets en je staat maximaal open voor alles wat er gebeuren kan.

Gasshō,
Frank

zonnebloem

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 12 juli 2009, 09:12:17 »

ik zit altijd met mijn mond open  :yes: te lezen, zo boeiend ...dit forum

Bedankt allemaal voor jullie mooie uitleg en genomen tijd !

UngweCoi

• Lid
  • Geslacht: Man
    • Isqun, energiewerk
« Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2009, 20:10:00 »

... Maar wat we echt nodig hebben, kan wel eens helemaal afwijken van wat we dénken dat we nodig hebben....

ook een niet onbelangrijke iets  :sleep:

liefs,
Henk,
:zwaai:
The mountain doesn't mind which way you climb it
exspecta haudquaquam exspectabilis
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.056 seconden met 24 queries.