Wel Rikkie , mijn schoonzus had het gevonden, dus zij zou het grootbrengen. Ik heb er gisteren de hele dag voor gezorgd. Nu, zij werkt in het onderwijs, dus zij is thuis, ik moet werken en nog wel in ploegen, niet evident. Zijn zou de nacht doen en dan zouden we nog bespreken wat we gingen doen.
Soit. Ze heeft het gisteren meegenomen, om 23 uur had het nog een voeding nodig. Ik belde om 23.30 hoe het gegaan was en ze zei dat ze veel te nerveus was en dat ze dat toch niet zag zitten... Ik zat dus met de handen in het haar. Mijn man doet ploegen, ik ook ,dat katje moet zo dikwijls eten, en ik wil echt dat dat met de nodige hygiene,liefde en rust kan gebeuren... Ik wist echt geen raad. Ik hoopte maar dat ze de nacht zou doorkrijgen, want anders zou het sterven. Ik heb in het holst van de nacht naar Kenny een sms gestuurd met de vraag of het katje bij hem mocht komen. Natuurlijk, nog géén minuut later telefoon dat het welkom was
in hun gezinnetje.
Mijn man is dus nog dat hele eind naar zijn zus gereden om het daar te gaan halen. Ik ben het dan naar Kenny en zijn vrouw gaan brengen. Ongelooflijk hoe welkom ik daar was. Alles stond al klaar ( nestje, knuffel ...noem maar op)
Vanmorgen kreeg ik een smsje dat de kleine schat een hele goede nacht heeft gehad en dat de reiki zijn werk doet. Hij eet goed en hij is op zijn gemakje. Ik voel me schuldig omdat ik dat zelf niet kan ... ik wou me ziek melden op het werk.. tja, 1 week kan , maar ook geen 6 hé.
Ik ben zo ongelooflijk dankbaar, er is geen betere plaats waar het op dit moment kan zijn dan daar. Zoveel liefde en zorg, en zoveel reiki als ie wil....
Echt, hoe die mensen met dieren omgaan... de dag dat ik een standbeeld kan maken, is het eerste er eentje van hen. Ze hebben het hart op de juiste plaats en je moet weten, dat ze ook nog niet lang een tweeling hebben hé. Doe het maar.
Ik ga deze week naar het asiel en ik ga daar kijken voor nog een poes. Eentje die al groot is en die haar plan kan trekken maar geen thuis heeft. Zo kan ik toch iets doen wat te combineren is met ons werk.
Ik hoop dat mijn andere poes het zal aanvaarden want mijn been ziet er lief uit na gisteren. ( ze heeft me aangevallen toen ik haar binnen riep s'avonds, omdat ze gezien had dat er een ander katje was )
Ik hoop echt dat het kleintje het haalt. Maar ik ben er zeker van dat Kenny en zijn vrouwtje alles zullen doen wat ze kunnen om het erdoor te krijgen.
Jullie reiki is ook nog altijd welkom hé !
Bij deze, Kenny en co, nog is bedankt !
Liefs, Zonnebloem