Beste Robin,
heb je nooit eerder opgemerkt op het forum dan nu waarin je eerst over Ské schrijft dat haar ego groter is dan... en noem je haar onbeleefd. Hierin merk ik van jouw kant ook geen mededogen of liefde.
Verder schrijf je ik dat ik geen mededogen heb getoond naar mijn nonkel toe en dat dit triest is.
Zullen we eventjes reizen Robin : een dame die ondersteund dient te worden of anders tegen de grond valt, de zwaarste kalmeringspillen dient te nemen omdat het anders niet meer lukt. Zij heeft haar man zien hangen, beste Robin. Dit zal haar waarschijnlijk voor de rest van haar leven bijblijven. Mijn nonkel ligt aan apparatuur, ziet er geen 44 jaar meer uit, maar plots 20 jaar ouder, dikke striem rond zijn nek van het touw,.... en dan wordt er gesmeekt om eventjes mijn handen te leggen. Kun jij het beeld voor je geest brengen ?
Ik heb op dat moment ook afscheid genomen van hem want maandag zullen ze beslissen over zijn lot. Dat jij met jouw woorden over triest afkomt op dit moment omdat ik volgens jou geen mededogen heb naar hem, vind ik ergens niet kunnen. Ik bemerk hier geen liefde en mededogen van jouw kant.
Heb ik geschreven dat jij harteloos bent en geen ervaring heb ? Dat maak jij ervan uit.
Vind het wel flauw van je dat dit schrijft want je bent zelf aanvallend naar Ské door zoiets te zeggen over een dame die helemaal niet onbeleefd is, integendeel, en je woorden over dat ik geen mededogen voel naar mijn nonkel toe op zulk moment is een mes in iemand zijn hart steken.
Maar mijn woorden zijn volgens jou sarcastisch ? Daarin ben je dan wel gevoelig ???
Welke woorden had je dan verwacht van mij ???? Ja, meester je hebt gelijk ???
Want zo doe jij je voor dat jij mededogen en het begrip liefde volledig onder controle hebt ??
Dan heb je zelf ook wel een probleem met je ego, niet ???
Misschien dien jij eens naar binnen te kijken waar jou blokkade zit. Ik vermoed onverwerkte frustatie die je eventjes komt afreageren op het forum.
Liefs,
Pascale