Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Omlaag

Auteur Topic: Wat is jullie mening over ongevraagd liefdesenergie/reiki sturen naar iemand?  (gelezen 30902 keer)

Pascale

• Actief Master
  • Geslacht: Vrouw
  • In Munay
    • reiki-shamanic-pascale.be
Re: Wat is jullie mening over ongevraagd liefdesenergie/reiki sturen naar iemand?
« Reactie #75 Gepost op: 26 september 2009, 22:39:36 »

Beste Robin,
heb je nooit eerder opgemerkt op het forum dan nu waarin je eerst over Ské schrijft dat haar ego groter is dan... en noem je haar onbeleefd.  Hierin merk ik van jouw kant ook geen mededogen of liefde.

Verder schrijf je ik dat ik geen mededogen heb getoond naar mijn nonkel toe en dat dit triest is.

Zullen we eventjes reizen Robin : een dame die ondersteund dient te worden of anders tegen de grond valt, de zwaarste kalmeringspillen dient te nemen omdat het anders niet meer lukt.  Zij heeft haar man zien hangen, beste Robin.  Dit zal haar waarschijnlijk voor de rest van haar leven bijblijven.  Mijn nonkel ligt aan apparatuur, ziet er geen 44 jaar meer uit, maar plots 20 jaar ouder, dikke striem rond zijn nek van het touw,.... en dan wordt er gesmeekt om eventjes mijn handen te leggen.  Kun jij het beeld voor je geest brengen ?

Ik heb op dat moment ook afscheid genomen van hem want maandag zullen ze beslissen over zijn lot.  Dat jij met jouw woorden over triest afkomt op dit moment omdat ik volgens jou geen mededogen heb naar hem, vind ik ergens niet kunnen.  Ik bemerk hier geen liefde en mededogen van jouw kant. 

Heb ik geschreven dat jij harteloos bent en geen ervaring heb ? Dat maak jij ervan uit.
Vind het wel flauw van je dat dit schrijft want je bent zelf aanvallend naar Ské door zoiets te zeggen over een dame die helemaal niet onbeleefd is, integendeel, en je woorden over dat ik geen mededogen voel naar mijn nonkel toe op zulk moment is een mes in iemand zijn hart steken. 

Maar mijn woorden zijn volgens jou sarcastisch ? Daarin ben je dan wel gevoelig ???
Welke woorden had je dan verwacht van mij ???? Ja, meester je hebt gelijk ???
Want zo doe jij je voor dat jij mededogen en het begrip liefde volledig onder controle hebt ?? 
Dan heb je zelf ook wel een probleem met je ego, niet ???

Misschien dien jij eens naar binnen te kijken waar jou blokkade zit.  Ik vermoed onverwerkte frustatie die je eventjes komt afreageren op het forum. 
Liefs,
Pascale
In Munay

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
Re: Wat is jullie mening over ongevraagd liefdesenergie/reiki sturen naar iemand?
« Reactie #76 Gepost op: 26 september 2009, 22:51:58 »

Verder wil ik jullie bedanken dat jullie er zijn.   :zoen:
Ik voel me leeg momenteel en zou best wel wat energie van jullie kunnen gebruiken.
Dus wie wenst te sturen doe gerust, het mag.... :lol:
Bedankt allemaal. 
Liefs,
Pascale
In Munay

Ingrid C

• Actief Master
    • Reiki en andere alternatieve methoden
« Reactie #77 Gepost op: 26 september 2009, 23:41:37 »

Hey Pascale,

Sterkte meis! :troost:, ook voor alle betrokkenen.

Liefs,
Ingrid.
Om Swastiastu

Myriam

• Lid
« Reactie #78 Gepost op: 26 september 2009, 23:45:45 »

Hey Pascale, veel sterkte! 'k zal straks nog energie sturen, (doe ik liever niet als ik voor de pc zit).  Dat was wel een moeilijke beslissing voor je hé, maar ik denk dat je de juiste hebt genomen (ongeacht wat Robin erover mag denken) In geval van coma is het toch altijd de partner die mag beslissen, en van haar had je de toestemming. Reiki kan ook helpen om iemand zacht over te laten gaan.
Voel je niet slecht hierover, we staan achter je!

Liefs,  :hart:

Myriam
In de steen slaapt het bewustzijn, in de plant droomt het, in het dier begint het te ontwaken en in de mens wordt het tot leven gewekt. (spreuk van een oude zen-meester)

Geert B

• Lid
  • Geslacht: Man
« Reactie #79 Gepost op: 27 september 2009, 00:00:08 »

Laten we het respectvol houden aub, of wat genuanceerde te proberen schrijven ... hoe goed we het allemaal ook bedoelen ... hoe goed we het allemaal weten .... hoeveel ervaring we ook allemaal hebben ....

Woorden kunnen bloemen zijn maar ook giftige pijlen.

Volledig mee akkoord !!

Véél sterkte toegewenst voor jou, jouw tante en de volledige familie, Pascale !
En natuurlijk ook voor jouw nonkel !
Dat hij vrede mag vinden..

Ik voel me leeg momenteel en zou best wel wat energie van jullie kunnen gebruiken.
Dus wie wenst te sturen doe gerust, het mag.... :lol:

Komt er aan !    :hart:

:zon1:
“Be master of mind rather than mastered by mind”

Rainbow

• Lid
« Reactie #80 Gepost op: 27 september 2009, 01:36:00 »

Veel sterkte Pascale voor jou en je familie  !    :hart:

@ Robin : al zo lang lid en ineens in gang geschoten .... goe bezig  :boos2:
Mijn visie is ... niet oordelen of veroordelen ... over niks of niemand
Misschien moet je dat ook is proberen   :rolleyes:
Don't count the days, but make every day count !

leau

• Lid
    • ilonamh
« Reactie #81 Gepost op: 27 september 2009, 08:11:20 »

Sterkte Pascale, ook voor jouw familie.
Altijd trouw blijven aan je gevoel (zolang het positief is tenminste...   :s), wat iedereen ook zegt, wat alle regeltjes ook zeggen.

Energie is onderweg.

Liefs,
Ilona

Inge

• Actief Master
« Reactie #82 Gepost op: 27 september 2009, 08:31:44 »

energie is onderweg...

Inge
We All start with All there is.  It's how we use it, that makes things possible.

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
« Reactie #83 Gepost op: 27 september 2009, 08:35:14 »

@ Iedereen,
bedankt allemaal.
Heb vannacht een paar uur wakker gelegen en ik voel ontzettend veel angst.
Zijn angst.
Het leeg gevoel is weg maar ik voel zo'n onvrede en angst.
Ik was echt angstig vannacht met hartkloppingen, heb dit gevoel lang niet meer gehad.
Heb me omringd met spiegels, het beschermingsschild van een Indiase reiki-master, ben volledig in mijn kracht gaan staan en dan ging de angst weg.
Dit maakt het allemaal nog moeilijker omdat ik voel dat het van mijn nonkel komt.
Heeft iemand hier ervaring mee ??
Liefs,
Pascale
In Munay

Titia

• Algemene moderator
  • Actief Master
« Reactie #84 Gepost op: 27 september 2009, 08:37:14 »

Lieve Pascale,

Energie is onderweg hoor!

En laat je niet uit je energie trekken door iemand die vanuit een dogmatische optiek kritiek uitoefent. En ook niet goed gelezen heeft blijkbaar wat er allemaal speelt in deze topic....

Ik denk dat je een heel goeie hulp bent voor de betrokkenen. Wie iemand hier ooit heeft wijsgemaakt dat reiki slecht zou zijn voor iemand die zo een daad heeft gepleegd die heeft reiki niet goed begrepen lijkt mij.

Als de partner van iemand smeekt om hulp dan is het zowel voor haarzelf als voor degene waar ze zo verbonden mee is. We handelen dan vanuit ons hart.

Wellicht is het een idee voor jou om ook de begeleiding toe te passen zoals achter in het boek staat van Villoldo ivm het helpen loskomen van iemand uit het stoffelijk lichaam.

Dat mogen wij allemaal doen en niet beperkt door dogma's  :shock:

Veel liefs en sterkte hoor en je doet het hartstikke goed!!!
Moed is niet vrij zijn van angst maar bang zijn en toch doorgaan

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
« Reactie #85 Gepost op: 27 september 2009, 08:55:29 »

Goede morgen Titia,

heb nog nooit eerder iemand naar het licht begeleid en vind dit ergens moeilijk omdat ik er zo dichtbij sta.
Maar ik denk wel dat het nodig zal zijn.
Wat ik momenteel voel zijn hartkloppingen, seffens springt mijn hart eruit.  Dit is niet goed, het wringt langs alle kanten. 
Ik heb de vragen gesteld ofdat hij hier nog wil zijn en daar kreeg ik een "ja", heeft hij spijt van zijn daad "nee".
Verder zegt mijn gevoel me dat hij zich op mij richt omdat ik de enigste in de familie ben die die zich met spiritualiteit bezig houdt.
Maar ik heb vertrouwen dat alles goedkomt en dat ik hem zal kunnen helpen.
Dank je voor de energie.
 :zoen:
Liefs,
Pascale
In Munay

Inge

• Actief Master
« Reactie #86 Gepost op: 27 september 2009, 09:01:07 »

Nogmaals heel veel sterkte pascale!!!

en weet dat moest je door het bos de bomen niet meer zien of je voelt je helemaal ontredderd, vraag hulp!!!  We zijn hier om elkaar te helpen en ik ben er zeker van dat er hier op het forum heel bekwame mensen zijn die kunnen helpen moest het nodig zijn ...
Soms kan je alleen in je kracht blijven door hulp te vragen... Het hoeft trouwens niet aan iemand op het forum te zijn ...  Melchizedek ...
Maar nogmaals, het hoeft niet hé ... doe wat voor jou goed voelt!!!!
maar "weet": je staat er niet alleen voor!!!

sterkte

Inge

We All start with All there is.  It's how we use it, that makes things possible.

Kenny

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 27 september 2009, 10:11:24 »

Dag Pascale,

Ook van hier stroomde energie naar je.

Wat je allemaal aan het voelen bent, is niet enkel wat je oppikt van je nonkel. Jij bent evenzeer betrokken. Er wordt beroep op je gedaan en je handelt ernaar. Dat is mooi.

Maar … je blijft ook de nicht, die van zeer dichtbij ineens met erg schokkende gebeurtenissen te maken krijgt. Dat laat ook bij jouw indrukken na, zowel fysiek, psychisch als mentaal.

Het is normaal dat je daar bv sterke fysieke reacties door krijgt zoals hartkloppingen. Als je er ongerust over bent, ga dan even langs de dokter. Maar weet dat heel veel mensen dergelijke dingen beginnen te voelen die ze anders meestal niet voelen. Het is een gevolg van alles wat je nu meemaakt. Ook het moeilijk slapen en het overspoelt worden door angst, zijn reacties die de eerste periode normaal zijn om mee te maken, gezien de omstandigheden.

Ik sluit me aan bij Inge. Soms is voor je laten zorgen een hele sterke keuze.
Er bestaan heel veel vormen van hulp.
Hoe ga je om met wat  je nu zelf allemaal ervaart en voelt?
Hoe ga je om met het helpen overgaan van iemand? Hoe doe je dat?
Zelf eens Reiki krijgen van iemand anders…

Er zijn vele mogelijkheden. Niets moet. Volg je hart. En hoe moeilijk het ook is, ook dit is een stukje van de weg die je nonkel dient te gaan. Net zoals alle andere stukken. Je kan dingen mogelijk maken, beschikbaar maken, en dan is het aan hem om er op zijn manier gebruik van te maken of net niet. De keuze tussen angst en liefde is voor ieder afzonderlijk. Dat behoort misschien ook een stukje bij het loslaten.

Je maakt een periode met grote veranderingen door. Als je voelt dat je een hand dient uit te reiken, zal je zien dat er heel veel hulp voor je beschikbaar is.

Sterkte hoor.
Warme groeten
Kenny
« Laatst bewerkt op: 27 september 2009, 10:13:57 door Kenny »

Inge

• Actief Master
« Reactie #88 Gepost op: 27 september 2009, 10:26:37 »

Er zijn vele mogelijkheden. Niets moet. Volg je hart. En hoe moeilijk het ook is, ook dit is een stukje van de weg die je nonkel dient te gaan. Net zoals alle andere stukken. Je kan dingen mogelijk maken, beschikbaar maken, en dan is het aan hem om er op zijn manier gebruik van te maken of net niet. De keuze tussen angst en liefde is voor ieder afzonderlijk. Dat behoort misschien ook een stukje bij het loslaten.

Idd, je kan mogelijkheden aanbieden, hulp aanbieden, maar hij moet uiteindelijk aannemen of de vraag stellen, hulp vragen ... 
En dit klinkt nu misschien cru, maar stel ook jouw grenzen (ligt een aangenaam nestje in je aura binnen jouw grenzen?) Ik oordeel niet, insinueer niets, volg mijn gevoel bij het neerpennen ... neem uit dit neergepende mee wat voor jou is ...

Voel wat voor jou goed voelt nu ...

Warme groetjes

Inge

Rikkie

• Lid
« Reactie #89 Gepost op: 27 september 2009, 11:06:47 »

Ik stuur je alle kracht en liefde die ik sturen kan. Het moet zo moeilijk zijn...
Laat je ook geen verantwoordelijkheden opleggen die je op dit moment niet aankan. Op zo'n moment gaan alle hoofden richting die éne in de familie waarvan ze denken dat die voorbij de dood kan gaan. Ze verwachten een wonder, en verwachten dat van jou. Laat je die verantwoordelijkheid niet in de schoenen schuiven. Zorg voor jezelf, zorg dat je de tijd neemt om dit alles voor jezelf te verwerken en er voor jezelf vrede mee te nemen.
Doe wat voor jou goed voelt.
When Mother Nature strikes back, I'd rather be on her side.
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.109 seconden met 23 queries.