Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Omlaag

Auteur Topic: Wat is jullie mening over ongevraagd liefdesenergie/reiki sturen naar iemand?  (gelezen 30900 keer)

Esther

• Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is jullie mening over ongevraagd liefdesenergie/reiki sturen naar iemand?
« Reactie #90 Gepost op: 27 september 2009, 11:32:25 »

Pascale, ik heb dit in een andere situatie weliswaar met mijn vader gehad. Die was al overleden, maar is een aantal jaren bij mij in huis gebleven omdat hij niet naar het licht durfde. Ik kon af en toe ook zijn angsten voelen.
Stuur hem liefde, benader hem met liefde, ook gewoon op afstand, blijkbaar valt nu de letterlijke afstand weg tussen jullie en komt hij naar jou voor steun. Geef hem die gewoon, stuur Reiki, liefde en mededogen. Sterkte!!!!
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Esther

• Lid
Re: Wat is jullie mening over ongevraagd liefdesenergie/reiki sturen naar iemand?
« Reactie #91 Gepost op: 27 september 2009, 11:33:34 »

Oja, het feit dat hij nu naar jou toekomt lijkt mij toestemming geven van zijn kant.  ;)
Tell me, what is it you plan to do
with your one wild and precious life?  - Mary Oliver

Polleken

• Actief Master
  • Geslacht: Man
  • FREE TIBET Om Ah Hum Vajra Guru Padme Siddhi Hum
« Reactie #92 Gepost op: 27 september 2009, 12:02:16 »

Hoi,

Laat wat is, ga verder en kijk niet om, wees dankbaar voor het gebeurde, het is een lesje in " Het Lijden ".

Leer alle spiegels en hulpmiddelen te ontgroeien, en word zelf een " bron van Licht " .

Enkel op dat moment, zullen we ècht begrijpen en weten, en ons door dergelijke omstandigheden - die goed en juist zijn in Hun moment - niet meer uit ons lood laten slagen.
Dit wanneer Mededogen de plaats heeft ingenomen van alle emoties die zich hebben ontwikkeld, hetzij naar " nonkel ", hetzij naar " Robin ", hetzij naar iedereen die hier wat schreef, hetzij naar alles wat leeft en bestaat.

Gassho,

pol.
De pessimisten zoeken achter iedere mogelijkheid een moeilijkheid
De optimisten achter iedere moeilijkheid een mogelijkheid.

Kenny

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: 27 september 2009, 12:08:21 »

Hoi,

(niet alleen Pascale, eender wie zóiets meemaakt)

Vanuit mijn vakgebied zeg ik, voor je psychisch welzijn op lange termijn:
ga in je emoties, werk ermee, niet van vluchten (drank, drugs, religieuze dogma's, ...) maar erin gaan.

Warme groeten
Kenny

« Laatst bewerkt op: 27 september 2009, 12:11:12 door Kenny »

Inge

• Actief Master
« Reactie #94 Gepost op: 27 september 2009, 12:11:29 »

ga in je emoties, werk ermee, niet van vluchten (drank, drugs, relieuze dogma's, ...) maar erin gaan.

:gd:

klinkt heel regressietherapie-achtig  :p

groetjes

Inge
We All start with All there is.  It's how we use it, that makes things possible.

Kenny

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: 27 september 2009, 12:22:52 »

Dag Inge,

Ja, in feite is dat zo.

Ofwel werk je ermee in de periode nadat het zich heeft voorgedaan, ofwel kost het je nog járen energie en hopelijk kom je dan ooit bij bv een goeie regressietherapeut terecht zodat je er alsnog kunt ingaan.

Emoties die je, om welke reden dan ook, niet adequaat aanpakt, die zijn als een strandbal die je onder water probeert te houden. Dat vergt heel veel energie van je. Af en toe kan je het niet houden en schiet die strandbal heel explosief boven water. Dan weer vlug heel veel moeite doen om de strandbal onder te krijgen... Je kan beter dat ventieltje open doen en wat erin zit gedoseerd eruit laten komen. Dan ben je er pas vanaf en kost het je niet meer al die moeite en word je weer minder geremd in je activiteiten.

Als je overspoeld wordt door zoveel ingrijpende veranderingen en al die vreemde sensaties in lichaam, denken en voelen, dan heb je soms het gevoel van controle op de dingen te hebben helemaal verloren. Door in die emoties te gaan, krijg je er pas terug controle op. Tijd heelt niét alle wonden, ermee aan de slag gaan wel, en dat vergt natuurlijk tijd.

Wanneer zich nog maar net zoiets heeft voorgedaan, en eigenlijk nog bezig is, is de schok gewoon nog te groot om daar allemaal al aan te beginnen. Alles op z'n tijd. Maar doen alsof die emoties er niet zijn, lijkt me eigenlijk nogal bedenkelijk advies. Dat wilde ik toch even zeggen.

Warme groeten
Kenny
« Laatst bewerkt op: 27 september 2009, 12:24:30 door Kenny »

robin

• Lid
« Reactie #96 Gepost op: 27 september 2009, 12:37:09 »

Hoi Polleken,

"Woorden kunnen bloemen zijn maar ook giftige pijlen."

Hier ben ik het helemaal mee eens, doch hoe woorden gelezen worden is ook keibelangrijk.
Dat Pascale fijngevoelig leest is heel natuurlijk in haar situatie. Lieve meid, ik schreef met de intentie om mededogen te hebben voor je nonkel, voor hetgeen hij wou, ook al is er veel verdriet en onbegrip voor de nabestaanden, ik schreef echter niet vanuit harteloos te zijn naar jou.
Nu ben je leeg en enorm uitgeput, dit heeft ook zijn reden...
Ik wens je heel veel kracht en inzicht.

Wat de andere lezers betreft, dit is een forum waarop je vragen kunt stellen en antwoorden mag verwachten.

Kan je met het antwoord niets, laat het dan, simpel.
Enne sja, dat tutje... verleidelijk verleidelijk... :)

Robin.

Inge

• Actief Master
« Reactie #97 Gepost op: 27 september 2009, 12:40:14 »

Tijd heelt niét alle wonden, ermee aan de slag gaan wel

en de moed om het te doen!!

't is een krachtige therapievorm ... en zo'n mooie  :inlove:

emoties doorleven, er in gaan staan ... niet wegdrukken, maar er ook niet in blijven hangen ...  :yes:
we zeggen hetzelfde hé  :p

groetjes

Inge
We All start with All there is.  It's how we use it, that makes things possible.

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
    • reiki-shamanic-pascale.be
« Reactie #98 Gepost op: 27 september 2009, 14:01:52 »

Gisterenavond wilde ik met alles stoppen, inwijdingen, behandelingen en zelfs mijn sport die me zeer nauw aan het hart ligt.

Ik had genoeg van alles, terwijl ik toch iemand ben die ervoor gaat.  Zoals ik eerder zei kreeg ik een antwoord van mijn pendel dat hij hier wou blijven op aarde maar anderzijds dat hij er geen spijt van had.  Dus was ik compleet in de war. 

Ik heb iemand opgebeld en haar hulp gevraagd.  Zij vertelde me dat hij bang is omdat hij de andere kant nu gezien heeft en die is ook negatief.  Hij had verwacht dat alles zou opgelost zijn als hij aarde verliet maar door zijn negatief denken kwam hij terug in die negativiteit terecht. Dit maakte hem nog meer angstig en hij stond met zijn rug tegen een muur.   Hierdoor vertoefde hij in niemandsland en vandaar dat de antwoorden tegenstrijdig waren.  Ze heeft me toen voorzichtig aangebracht dat hij zijn lot in handen van derde legde, bij mij dus om hem naar het licht te begeleiden want hijzelf kon niet.  Maar ik wilde dit niet horen.  Ik heb nog nooit iemand laten overgaan, was bang,.... dus ik weigerde.  Nu vannacht heb ik duidelijk gevoeld dat er aan mij getrokken werd en dat ik iets moest doen. Heb mijn training vanmorgen afgeblazen en ben direct naar die dame gereden om hem te helpen.  Het was al zo ver dat er een energiewisseling was in die zin dat ik alles beu was en hij had nu kracht.  Zij heeft hem weggenomen uit mijn aura maar ik heb hem naar het licht gebracht.  Blijkbaar wilde hij dit van mij.  Het was heel mooi, voelde duidelijk aanwezigheid van engelen en het was zeer sereen.

Ik voel me terug zoals altijd, geen hartkloppingen meer, angst is weg.

Ik ben blij dat ik niet gewacht heb en gewoon gehandeld en nu begrijp ik mensen heel goed die ooit een aanwezigheid bij zich hebben, wat zij voelen/denken/ervaren.

Wat een snelcursus.    :p

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de mooie, lieve, bezorgende, bemoedigende woorden en de energie die er gestuurd is.

Liefs,
Pascale :hart:
In Munay

Jorgen

• Actief Master
« Reactie #99 Gepost op: 27 september 2009, 14:14:53 »

Geweldig Pascale, ben echt blij voor je. 2x ... dat je de ervaring mocht hebben (en dit mocht doen) en dat we onze Pascale terug hebben, de enige echte...

:hart:

J;
Children before God

Inge

• Actief Master
« Reactie #100 Gepost op: 27 september 2009, 14:27:44 »

fijn Pascale!!!!!  :hart:

Inge

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
« Reactie #101 Gepost op: 27 september 2009, 14:34:14 »

Ben ook wel blij voor de ervaring Jorgen en vooral dankbaar.

Er zal wel een doel achter zitten maar ga alles eventjes laten zakken want het is net of ik zat in een TGV.
Dit is me gewoon overvallen in die zin van willen of niet, ik kreeg een pakje en doe maar,.....

Maar het belangrijkste is dat ik me terug voel zoals voorheen en dat telt.... :yahoo: :bounce02:

Liefs,
Pascale :hart:
In Munay

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
« Reactie #102 Gepost op: 27 september 2009, 15:09:13 »

@ Esther,

hoe heb jij je vader kunnen helpen ?
Liefs,
Pascale
In Munay

Frank

• Administrator
    • Usui-Reiki-Ryōhō.nl
« Reactie #103 Gepost op: 27 september 2009, 15:30:50 »

Heftige verhalen en ervaringen.
Fijn dat je zo dankbaar bent voor de ervaring Pascale. Heel veel sterkte gewenst ook met alles.

Ligt hij nu nog steeds aan de beademing?

Gasshō,
Frank

Pascale

• Actief Master
  • In Munay
« Reactie #104 Gepost op: 27 september 2009, 15:53:19 »

Ja, ze hebben zelfs de zuurstof nog moeten verhogen.
Het frappante is wel dat ik vanmorgen hem heb begeleid naar het licht en ik daarstraks vernam van mijn mama dat zijn koorts weg is en dat hij er beter uitziet dan gisteren.  Ook de striem rond zijn nek, was aan het helen wat je zou doen vermoeden dat hij aan de beterhand is maar niets is minder waar als ze zijn zuurstof hebben dienen te verhogen.
Dank je voor het vragen.
Liefs, :hart:
Pascale
In Munay
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.062 seconden met 23 queries.