Ik noemde het al even in het kletstopic..
Dit was de tekst die ik schreef toen ik Airco-Reiki had 'gechanneld'
Airco ReikiNa lang wachten is het dan eindelijk zo ver!
Na veel gechannel met het Ijskonijn in eigen verschijning en een satori die ik niet voelde aankomen is het er dan: Airco Reiki.
Deze nieuwe, zeer krachtige, vorm van Reiki bestaat uit 4,5 graad waarbij de inwijdingen je aansluiten op de helende stralen van de elementen Lucht, Water en Vuur.
Naast de enorm krachtige healings die deze stralen en hun bijbehorende symbolen mogelijk maken kun je ook met zeer eenvoudige technieken invloed uitoefenen op de temperatuur. Deze vorm heet immers niet voor niets Airco Reiki.
Airco Reiki 1Je wordt voor het eerst aangesloten op de wonderlijke stralen binnen Airco Reiki, middels 3 inwijdingen. Je leert de simpele technieken om deze stralen in te zetten voor genezing, maar ook om je eigen lichaamstemperatuur ongeveer 2 graden te doen afnemen.
Airco Reiki 2Je wordt nog verder opengesteld voor de verkoelende en helende energieën. Je leert nu om nog krachtigere healings uit te voeren en om de temperatuur in je omgeving ongeveer 2 graden te doen afnemen. Ongelooflijk handig voor bij te warme zomers.
Ook krijg je 3 1/3 symbool aangereikt waarmee je de helende straal van Lucht kunt aanroepen voor een verkoelend briesje.
Je krijgt 6 inwijdingen om dit niveau te bereiken, over een periode van 3 uur.
Airco Reiki 3De healings beginnen wonderlijke vormen aan te nemen en het eenheidsgevoel begint af en toe al op te komen.
Door de geavanceerdere technieken bij deze graad word je ook de mogelijkheid geboden om je lichaamstemperatuur te doen toenemen met ongeveer 2 graden.
Bij deze opleidingsgraad word je aangeleerd hoe je moet omgaan met de ijskristalgereedschappen.
Vijf inwijdingen zijn nodig om op dit niveau te kunnen komen.
Airco Reiki 4De eerste kleine gidsen, in de vorm van ijspegels, beginnen zich kenbaar te maken en gaan meehelpen in de healings. Ze zijn tevens op te roepen om je lichaamstemperatuur en de temperatuur in je omgeving te laten dalen met meer dan 2 graden Celsius.
Ook mag je beginnen met het werken met speciaal geslepen vuurstenen.
Het leren van het sturen van ijsklontjes op afstand behoort tot dit opleidingsniveau.
Deze graad vereist het ontvangen van 12 afstemmingen.
Airco Reiki 4,5De meestergraad in Airco Reiki. Je wordt, door 8 inwijdingen, aangesloten op de energie van het Heilige Ijskonijn.
Je kunt, naar gelang je eigen ontwikkeling, de temperatuur van jezelf en je omgeving helemaal regelen.
Het belangrijkste in deze graad is het leren van de 34 inwijdingsrituelen die nodig zijn om les te kunnen geven in de afzonderlijke graden van dit prachtige systeem. Vanzelfsprekend bevat deze opleiding alle 17 inwijdingssymbolen.